Friday, March 5, 2010

[SAR_005].Take It Back - Thrash N Roll

Image and video hosting by TinyPic

Setelah banyak merilis beberapa rilisan dengan band-band lokal dan internasional, band skate thrash garda depan, Take It Back, kini merilis sebuah album yang berjudul "Thrash N Roll". Di dalam album ini terdapat 13 lagu yang akan menghajar playlist anda dengan ketukan thrash yang kasar dan tanpa basa-basi.
Selain itu, Take It Back juga memainkan suatu bentuk thrash yang tidak hanya cepat tapi juga "enjoy-to-be-listened". Ini juga tidak heran apabila mereka mempunyai banyak album yang dirilis secara internasional. Jadi tunggu apalagi download album ini dan ambilah papan skatemu karena album ini siap menjadi soundtrack ber-ollie-mu yang baru.

After doing some releases with some local and international bands, the frontier of Jakarta's skate thrash, Take It Back, released an album entitled "Thrash N Roll". This album contains 13 tracks that gonna blow off your ear with a super fast thrash beat and raw guitar sound. And then, Take It Back has also played a form of thrash sound which is enjoy-to-be-listened. And this is also a proof of why they got many demands for international releases. So what are you waiting for? Go download this album, take your skate off and let this be your new ollie soundtrack.

Streaming Song :

Take It Back - Skate To The Street



Download All Items Here

Take It Back's Myspace

No comments:

Post a Comment