Saturday, May 29, 2010

[SAR_017].AH-!!! Split with Hillary Death - Mighty Morphin Powerviolence

Image and video hosting by TinyPic

Merupakan suatu kesempatan emas bagi kami untuk mendokumentasikan dalam bentuk digital salah satu rilisan powerviolence lokal yang dimana bisa dikatakan scene untuk subgenre yang satu ini sangatlah langka. Kali ini AH!!! melakukan split bersama Hillary Death yang berasal dari Jerman.
Tiga belas track langsung dikebut tanpa basa basi oleh Hillary Death. Entah mengapa sesuatu yang berbau Lo-Fi itu sangat menarik, hingga dapat dikatakan rekaman Hillary Death ini merupakan rekaman dengan intesitas raw yang tinggi. Tidak kalah juga dengan AH!!!, meminjam sound Powerviolence bass drum ala Man is The Bastard dan ketukan berkecepatan setara dengan Charless Bronson maka bersiaplah untuk menikmati perjalanan powerviolence dengan kecepatan penuh.

Its such a memorable things for us to documenting a local poweviolence releases, which could be said that the scene itself locally is really rare, into the digital form. And now AH!!! doing the split with Hillary Death from Germany. Thirteen fast tracks from Hillary Death were ready to shock you down. Well I don't know but something in a Lo-Fi is really interesting, so could be said that this Hillary Death recordings is totally in high intensity of raw. And so for AH!!!, owing the sound of Man is The Bastard's bass drum Powerviolence and Charless Bronson's fast speed drum beat be ready for your full speed powerviolence journey.


Streaming Song :


AH-!!! - Cikapayang Kiddy



Download all items here

AH!!!'s Myspace

Hillary Death's Myspace

No comments:

Post a Comment