Friday, April 23, 2010

[SAR_012].Etza Meisyara - Collapse

Image and video hosting by TinyPic

Ini merupakan sebuah E.P. dari Etza Meisyara yang merupakan salah satu musisi kamar yang memainkan musik di pikirannya melalui ambience yang didifusikan melaui reverbia vocal yang pas dan ditunggangi oleh efek chorus yang dimainkan melalui perantara sebuah gitar akustik.
Dengan menggunakan pattern drum yang terdengar seperti looping software rekaman rumah, E.P. ini dapat membawamu terbawa arus gelombang biru nyaman nan tenang. E.P. ini terdengar lebih seperti sebuah penenangan jiwa yang tidak akan membuat anda hanyut berhembus lelah seperti mendengar rilisan ala Mazzy Star. Dan dengan ini StoneAge Records mempersembahkan Etza Meisyara dengan album Collapse yang sangat layak untuk menjadi salah satu koleksi album non-distortif anda!!!

It's an E.P. by Etza Meisyara which is one of the talented bedroom musician who play the music on her mind through the ambience that is difussed into a good vocal reverb and ridden by a chorus effect with an acoustic guitar as the media. With a drum pattern which sound to be heard like a home recording software tool made, this E.P. will take you into a peaceful blue dimension imaginary. This E.P. more to be described as a soul healing which wouldn't take you into a fatigue-drift just like listening into Mazzy Star tunes. And with this StoneAge Records presents you Etza Meisyara with the album Collapse which is really worth to be one of your non-distortive collections!!!

Streaming Song :


Etza Meisyara - Collapse



Download All Items Here

Etza Meisyara's Myspace

No comments:

Post a Comment