Friday, March 25, 2011

[SAR_037].Sharkbite split with Breakdown - Mosh for Unity



Ini merupakan spit Sharkbite dan Breakdown yang dimana kedua band tersebut berasal dari kota yang berbeda dengan background genre yang sama, Heavy Hardcore, tetapi dengan style permainan yang berbeda.
Sharkbite, empat pemuda asal Malang yang memainkan 2-step heavy hardcore dengan ketukan pemanas lantai mosh untuk ber-violent dance dan Breakdown, aksi heavy hardcore asal Bandung yang memfusikan kemarahan dengan powerchord yang tegas sehingga cocok untuk dibuat soundtrack stage diving dan pile-up anda.
Adapun substansi setelah perilisan split ini yaitu diharapkan split ini dapat menjadi satu jembatan yang menghubungkan antar scene yang terpisah. Walaupun terdenger naif tapi kami harapkan kontribusi ini terlihat nyata walaupun sedikit.

This is a split of Sharkbite and Breakdown which both of the bands coming from the different cities with the same background genre, Heavy Hardcore, and different style to play. Sharkbite, four youngsters from Malang playing 2-step heavy hardcore with the beat that will warm your mosh floor for having violent dance and Breakdown, heavy hardcore act from Bandung which fusing anger with the tough powerchord fitting for a stage diving and pile-up soundtrack.
The substance after release of this split is this stuff is expected for being a bridge which connecting the separated scenes. It is a naive thing but its better for being exist than not even a single piece.

Streaming Song :

Breakdown - Eksistensi



Download All Items Here

Sharkbite's Myspace

Breakdown's Myspace

No comments:

Post a Comment